Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

Καλώς με βρήκα!

Γεια και χαρά.. είμαι.. ( το λέει στον τίτλο ) και ΔΕΝ είμαι καλά.. όχι, γι'αυτό κάνω αυτό το brogu ( όπου Λου, Ρου.. και στο τέλος ένα Γιου. ) για να λέω ότι μου κατέβει και να κάνω κάτι σαν αρχείο για το νέο μου comic ωστέ να θυμάμαι ιδέες και διάφορα άλλα.

Τώρα, το πρόβλημα είναι ότι έχω ξεκινήσει το comic έχω ένα σωρό πρόχειρα σκίτσα από χαρακτήρες κλπ κλπ, έχω και τις πρώτες σελίδες έτοιμες αλλΆ δεν έχω scanner :(
Γι'αυτό θ'αρχίσω σιγά σιγά και κάάάτι θα γίνει.. οκ οκ, όποιος το διαβάζει δεν καταλαβαίνει τίποτα, οπότε ας πω μερικά πράγματα. Είναι manga. ( έτσι θέλω να πιστεύω ) και ο βασικός ήρωας είναι ένας samurai ( τι άλλο? ).. που όμως αρχίζει από μικρή ηλικία και σιγά σιγά θα τον μεγαλώσουμε ή κάτι θα γίνει.. ( δεν έχω αποφασίσει ακόμα ).


Τις περισσότερες φορές ότι γράφω θα αφορά την Ιαπωνική κουλτούρα και γενικά ότι ψάχνω και ότι με επηρεάζει άμεσα από αυτή, φυσικά it's all about anime ( αυτόν το καιρό ) οπότε δε θα λείπουν διάφορες σκέψεις περί αυτού του θέματος. 


Anyway, τα λέμε σε επόμενα posts! ( φίλε Samurai ) ( XA )


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου